Tuesday, April 27, 2010

DOA KU

Bismillahirahmanirahim.... Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Ini doa yang patut semua amalkan, baca disepertiga malam dengan hati yang tulus ikhlas.. semoga dimakbulkan ALLAH SWT




BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.......

YA ALLAH,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya padaMU,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMU

YA MUHAIMIN,
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku untuk menyentuh hati seseorang,
Yang hatinya tertaut padaMU,
Agar tidak terjatuh ku dalam jurang cinta nafsu

YA RABBANA,
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMU

YA RABBUL IZZATI,
Jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang,
Yang merindui syahid di jalanMU

YA ALLAH,
Jika aku menikmati cinta kekasihMU,
Janganlah kenikmatan itu
Melebihi kenikmatan indahnya bermunajat
Disepertiga malam terakhirMU

YA ALLAH,
Jika aku jatuh hati pada kekasihMU,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh,
Dalam perjalanan panjang ,
Menyeru manusia ke jalanMU

YA ALLAH
Jika KAU halalkan aku merindui kekasihMU,
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepadaMU




AMIN….


No comments:

Post a Comment