Friday, February 12, 2010

keletihan terkumpul

ku mengkelasifikasikan diriku sebagai manusia punyai keletihan terkumpul. mesti ada yang tertanyakan apa kelebihan terkumpul tu...?

eerrrrmmm ku kumpul segala kepenatan keletihan tu bila aku stop atau aktiviti berakhir.. sama cam sekarang, kalu ikut kan sesetengah orang mesti dah membuta keletihan kan lepas drive sepanjang 330 km dari jb ke sel... setelah tiga hari berhempas pulas mencari data persekitaran untuk master ku. tapi sampai la ni ku x ngantok2 lagi, malah makin segar... tapi tengok esok pagi, mau ku kol 11 pagi x bangun2 lagi.. kalu layan tulis blog ni mau smpai esok banyak giler entry ku nak cerita

nak kata ku minum air livita ke kacip fatimah ke xpulak.. langsung produk2 yang merepek tu aku x sentuh langsung, tapi mungkin aku punya minda yang positif sepanjang perjalanan..

apa maksud minda positif dalam perjalanan? bagi aku, aku sangat enjoy sepanjang perjalanan.. malahh sambil tu ku menikmati kebesaran allah atas kesempurnaan penciptaannya.. then aku plan perjalanan tu properly... so boleh elak jam.. maklumat perjalanan sangat penting bagi kita sebagai pemandu... lagi2 kalu memandu sorang diri.. walaupun jauh perjalanan dari Johor Bahru ke Kuala Selangor, tapi aku enjoy sangat....

apa2pun, kehidupan kita ni bermula dengan apa yang kita fikirkan.. jika kita fikir positif, maka positif la keputusannya.. begitu jugak jika sebaliknya... fikir2 la

No comments:

Post a Comment