Friday, April 22, 2011

Bile xde mood....

Bismillahirahmanirahim.... Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..


salam jumaat buat semua..


hari ni buat pertama kalinya sejak keje kat Prolintas ku dilanda keadaan xde mood nak buat apa2..

macam pic patrick star kat sebelah ni.. to do list was nothing.... rasa betul2 xde mood nak uat apa2.. data bukit jelutong ku dah key in sampai 18 april 2011. atas meja ada dokumen 19 april bukit jelutong x key in lagi..

rasa x sihat sangat la ari ni pas makan cekodok bawak bekal tadi, rasa macam berpinar2 pulak kepala ni.. tapi jujur cakap ngan en. zack ku malas nak buat keje ari ni.. en. zack kata normal la tu.. hahhaah nasib baik dapat boss yang satu kepala macam aku.. dier pun kata selalunya jumaat mmg x uat apa2..




tadi tghari ku x g mana2, lepak kat sini je.. kak mastura ngan kak aida g makan nasi ayam kat Puncak Alam.. ajak aku, tapi ku malas gile nak g.. lagipun duit tgh xde ni.. betul2 tinggal 2 3 posen je ni.. hihihi.. lambat tol isnin kan? hahaha.. tu la x beringat masa berbelanja.. padan muka aku.. lagipun aku ada bawak bekal.. nasi ngan smabal sotong.. sedap pulak Ne masak pagi ni.. berselera gile ku makan sambil tengok movie Hantu Kak Limah Balik Rumah... tergelak2 ku sorang2.. dah la lampu opis tutup.. tgk dalam gelak.. setengah je movie tu ku dah rasa mengantuk gile babeng punya...

turun surau, terus kodok ngorok... sedar2 dah 230 petang.. solat zuhur, then masuk Unit Data balik... sampai la sekarang ni.. petang karang nak g Plaza Bukit Jelutong.. nak belajar buat MTL.. sejak exit Puncak Alam buka, boleh dikatakan setiap petang MTL ada kat BJ.. okey la kira xde la sesak sangat bagi pengguna nak balik ke Sunway Kayangan, budak2 UiTM Puncak Perdana dan kawasan yang sewaktu dengannya...

eerrrmmm... minggu depan isnin dah gaji.. Wah... dah siap list apa yg kena buat ngan duit tu.. kena budget betul2.. paling penting berukband kena aktifkan balik... sengal rasanya weekend without berukband ni.. weekdays tu okey lagi la sebab siang hari ku keje , malam tu dah letih mmg x ngadap laptop la.. weekends la yg bosan, pas siap keje rumah semua, dok melanggu je... novel terbaru pun xde...

yeah, minggu depan isnin keje, selasa cuti g Hospital tok uat medical check up then g pwtc tgk pesta buku.. rabu pulak g kursus advance supervisor kat Holding.. advance tu.... aku ni kursus asa supervisor pun x g lagi tau, terus2 advance e.. ni memang betul2 advance.. xpe la, mungkin itu yang selayaknya kan.. g sana pulak ngan kakak2 yg satu kepala ngan aku: Kak Mel, Kak Yah ngan Kak Mai.. memang best!! Terbaik!!

Ala, tadi tersalah cakap ngan encik azrol la.. Kak Mel roger tadi, kata En. Azrol kata kitrg semua g naik kete aku.. aku cakap, eh, dulu encik azrol kata ada kenderaan... ku x puas hati tanya la encik azrol dier kata kak yah kata semua naik kete aku, mula2 cik azrol nak sediakan kenderaan..tapi bile kak yah kata nak naik kete ngan aku, terus la x jadi en. azrol sediakan kenderaan.. aduh, pepandai je kak yah ni, jual nama aku... xpe cik azrol kata boleh claim millage.. ku kata okey la tu.... xpe x kisah pun.. tadi tu cuma terkejut beruk je.. hihihi...


aduh.. cepatnya waktu dah 3.53 ptg, napa la petang ni mata macam nak terkatup je.. kena segar2 pas ni nak drive ke Plaza BJ pulak.. pas solat asar la ku g..

k la sehingga jumpa lagi.. jumpa minggu depan la, sebab kat umah beruk band kena potong so xde entri la tok sabtu dan ahad..

adios amigos..

~wasalam~

No comments:

Post a Comment